Forma: | prelekcja, ćwiczenia, warsztat superwizyjny |
Cena: | dla członków PTIS 250 zł brutto, dla pozostałych osób 400 zł brutto |
Nabór: | zamknięty |
Data: 3-4 sierpnia 2019r.
Program szkolenia:
DZIEŃ I. godz.9.00-16.30
? Przypomnienie klasyfikacji w modelu A.J.Ayres i modelu L.J.Miller
? Przypomnienie zasad prowadzenia obserwacji swobodnych aktywności oraz Obserwacji Klinicznej dziecka powyżej 4.roku życia
? Ćwiczenia praktyczne procedury Obserwacji Klinicznej
? Wyciąganie wniosków klinicznych Obserwacji Klinicznej
? Przypomnienie zasad prowadzenia Testów Południowo-Kalifornijskich
? Ćwiczenia praktyczne stosowanie Testów Południowo-Kalifornijskich
? Obliczanie wyników i wyciąganie wniosków
DZIEŃ II. godz.9-14
? Przypomnienie zasad formułowania wniosków klinicznych (model A.J.Ayres, model L.J.Miller)
? Ocena dziecka poniżej 4.roku życia
? Jakie próby używać w badaniach przesiewowych dla większych grup
? Zasady pisania diagnozy/raportu końcowego: kiedy profil sensoryczny, kiedy opis zaburzeń?
? Podstawowe zasady rozpoczynania terapii SI w zależności od diagnozy
? Analiza filmów oraz studiów przypadków (dostarczonych przez uczestników)
Miejsce: Poznań, ul.Oliwska 14, Centrum Stymulacji Rozwoju Dziecka
Prowadząca:
Iwona Palicka ? magister psychologii, Specjalista Psychologii Klinicznej w zakresie Neuropsychologii,
terapeuta metod neurorozwojowych (Integracji Sensorycznej, INPP, Bilateralnej Integracji JohansenIAS),
specjalista diagnostyki zaburzeń rozwojowych typu FASD, Praktyk Terapii Traumy rozwojowej w modelu Somatic Experiencing SE? oraz NARM? ;
ukończyła liczne szkolenia dotyczące diagnozy i terapii dzieci. Prowadzi specjalistyczną poradnię dla dzieci
i młodzieży oraz przedszkole terapeutyczne; kieruje interdyscyplinarnym zespołem diagnostyczno-terapeutycznym.