2-3.08.2025 Poznań Warsztaty praktyczne „Diagnoza dziecka w wieku 2-4 roku życia oraz dzieci nie poddających się badaniu standardowymi procedurami z wykorzystaniem Arkusza Prób Rozwojowych APR 2-4 do Klasyfikacji L.J.Miller”

5 maja 2025

Zapraszamy terapeutów SI na Warsztaty praktyczne „Diagnoza dziecka w wieku 2-4 roku życia oraz dzieci nie poddających się badaniu standardowymi procedurami  z wykorzystaniem Arkusza Prób Rozwojowych APR 2-4 do Klasyfikacji L.J.Miller”

Data: 2-3.08.2025r.

Miejsce: Poznań, ul.Oliwska 14, Centrum Stymulacji Rozwoju Dziecka

Cena: dla członków PTIS 900 brutto, dla pozostałych osób 1000 zł brutto
Zapisy poprzez formularz: https://forms.gle/zRHNg2f6wsQ7zDoW6
Wpłaty do 26.07.2025 na konto: 17 1160 2202 0000 0001 2579 5142
Rezygnacja ze szkolenia na 3 dni przed jego rozpoczęciem skutkuje przepadkiem wpłaty.

PROGRAM:

DZIEŃ I. godz.10.00-17.00

  • Przypomnienie klasyfikacji w modelu L.J.Miller, omówienie aktualnych zmian i wątpliwości
  • Omówienie norm rozwojowych dziecka w wieku 2-4 roku życia
  • Przypomnienie zasad prowadzenia obserwacji swobodnych aktywności oraz kierowanych dziecka poniżej 4.roku życia
  • Przedstawienie arkusza APR 2-4, omówienie struktury arkusza i znaczenia poszczególnych prób klinicznych
  • Przypomnienie zasad formułowania wniosków klinicznych w modelu L.J.Miller
  • Pokaz praktycznego stosowania procedury APR 2-4
     

DZIEŃ II. godz. 9.00-14.00

  • Pokaz praktycznego stosowania procedury APR 2-4 – ćwiczenia
  • Pokaz praktycznego stosowania procedury APR 2-4 – badanie dziecka na sali SI
  • Wyciąganie wniosków z przeprowadzonych prób
  • Formułowanie zaleceń
  • Pytania, dyskusja

 

Prowadzące:
Iwona Palicka
Doktor nauk o zdrowiu, Specjalista Psychologii Klinicznej w zakresie Neuropsychologii (obszar zainteresowań: neuropsychologia rozwojowa), terapeuta metod neurorozwojowych (Integracji Sensorycznej, INPP, Bilateralnej Integracji, JohansenIAS),
specjalista diagnostyki zaburzeń rozwojowych typu FASD, Praktyk Terapii Traumy rozwojowej w modelu Somatic Experiencing SE®, NARM™, SOMA-Embodiment™, ISP oraz Brainspotting; wykładowca akademicki, trener; ukończyła liczne szkolenia dotyczące diagnozy i terapii dzieci. Prowadzi specjalistyczną poradnię dla dzieci i młodzieży; kieruje interdyscyplinarnym zespołem diagnostyczno-terapeutycznym.

Anna Parakiewicz
Psycholog, psychoterapeuta, specjalista st. podyplomowych z neuropsychologii, pedagog specjalny, specjalista Wczesnej Interwencji, terapeuta Integracji Sensorycznej; doktorantka Akademii Kujawsko-Pomorskiej; ukończyła liczne szkolenia dotyczące diagnozy i terapii dzieci oraz psychoterapii i seksuologii. Prowadzi specjalistyczną poradnię dla dzieci i młodzieży; zajmuje się diagnozą zaburzeń neurorozwojowych, terapią neurorozwojową i wsparciem psychologicznym.

 

RODO
Szanowni Państwo, informujemy, że: – dane osobowe zamieszczone w e-mailu zgłoszeniowym przetwarzane są w celu organizacji ww. szkolenia – podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak bez ich podania nie można zrealizować powyższego celu, – przysługuje Państwu prawo dostępu do podanych danych osobowych i możliwości ich poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub wycofania zgody i usunięcia danych osobowych („bycia zapomnianym”), – Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji w/w celu lub do czasu cofnięcia zgody, – administratorem danych osobowych jest Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej, ul. Hoża 86 lok.410, 00-682 Warszawa, – z administratorem danych osobowych można skontaktować się pod adresem: biuro@integracjasensoryczna.org.pl

 

Warunki uczestnictwa:

WARSZTAT WYŁĄCZNIE DLA TERAPEUTÓW SI